5/31/2010

Yahudi memang Yahudi


KUALA LUMPUR, 31 Mei: (12.30 tengah hari waktu Malaysia) – Israel dilaporkan telah merampas kapal-kapal konvoi Freedom Flotilla. Dilaporkan jumlah kematian meningkat kepada 16 orang dan lebih dari 30 orang cedera ketika pasukan Israel menyerang kapal-kapal Freedom Flotilla pada pagi ini, menurut laporan dari Radio Tentera Darat Israel.

Laman web Haluan Palestin melaporkan, konvoi kemanusiaan itu diserang ketika menghampiri 65 km dari pantai Gaza. Mereka juga berkata kapal-kapal itu sekarang sedang ditarik ke bandar Haifa Israel, bukan ke Asdod untuk mengelakkan wartawan menunggu di sana.

Sama-samalah kita doakan keselamatan untuk konvoi ini. Turut bersama dalam konvoi ini adalah ahli parlimen Parit Nizar Zakaria yang merupakan kawan sekampung sejak kecil dan Jamulidin Alias yang aku kenali semasa aktif dalam dalam program pemuda dahulu.Yahudi tetap Yahudi sepertimana Allah sebut dalam Al Quran tak pernah berubah.Bak lirik lagu Zubir Ali ...."sempurnalah kekejaman satu bangsa yang sombong dan hina "

No comments:

Post a Comment